Re: Przesiadka z W2K na W2k3 - "adprep.exe"

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 12:21:25 MET

_Marcellus_ wrote:
> I. Czy powyzsza operacja jest na tyle bezpieczna ze moga ja uruchomic
> nawet w trakcie pracy userow na serwerze W2K bez uszczerbku dla ich
> zalogowanych kont? Czy lepiej wykonac to po pracy po uprzednim backupie
> danych?

Tak, ale ... poczytaj tutaj:
http://blogs.dirteam.com/blogs/tomek/archive/2006/02/09/exending-schema.aspx
W szczegolnosci jezeli masz exchange 2000 to zwroc uwage na poprawke
zwiazana z niektorymi atrybutami

> II. Czy jest znaczenie ktorego adprep.exe uzyje? Bo jeden jest na
> pierwszej plycie z systemem w katalogu i386 - a drugi w katalogu
> cmpnent/r2/adprep na drugiej plycie?

Drugiej:
http://blogs.dirteam.com/blogs/tomek/archive/2006/03/06/r2-schema.aspx

> III. Czy uzycie parametrow /forestprep oraz /domainprep wystarczy - czy
> w skladni polecenia dodac jeszcze inne parametry?
Wystarczy

> IV. Czy potem bedzie mozna juz bez problemu dolaczyc W2K3 do W2K - czy
> jeszcze trzeba bedzie wykonac jakas operacje "doposazenia" W2K w nowe
> fukcje?
Nie, nie bedzie trzeba

--
Tomasz Onyszko