Re: Połączenie zdalne ?? nietypowa sprawa??

Autor: Fittipaldi <rrh62_at_NIESPAMUJ.poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 02:01:06 MET

> Mam dwa odległe komputery z systemem Xp i oprogramowaniem dos CDN Klasyka!
> Chciałbym mieć możliwość połączenia sie z tymi komuterami z domu, i
> możliwość otwierania tych programów. Probowalem Logmein, ale nie potrafi
> działać z tymi programami. (nie działa klawiatura). Zaleta logmein jest to
> ze nie potrzeba znac Ip. Na kompie domowym mam Xp i neo.

Upewnij się czy Zdalny Pulpit nie zadziała z tymi programami.

Jeśli zadziała to zrób sobie darmowe konto na dyndns.com lub podobnym
serwisie. Zainstaluj darmowego klienta (do ściągnięcia z powyższego serwisu)
na zdalnym kompie który będzie powiadamiał dyndns.com o aktualnym IP zdalnej
maszyny. Wtedy z domku wystukasz adres typu zdalny_xp.dyndns.com zamiast
adresu IP i po problemie.

> Moze to byc platne rozwiązanie.
Nigdy! Masz za dużo szmalu to daj na biednych. :)

Pozdrawiam,
Fittipaldi