Połączenie zdalne ?? nietypowa sprawa??

Autor: ArkadiuszZ <arkadiuszz1_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 00:55:50 MET

Witam!
Mam dwa odległe komputery z systemem Xp i oprogramowaniem dos CDN Klasyka!
Chciałbym mieć możliwość połączenia sie z tymi komuterami z domu, i
możliwość otwierania tych programów. Probowalem Logmein, ale nie potrafi
działać z tymi programami. (nie działa klawiatura). Zaleta logmein jest to
ze nie potrzeba znac Ip. Na kompie domowym mam Xp i neo.
Moze to byc platne rozwiązanie. Byle skuteczne!!
Pozdrawiam
Arek