Re: program do prenoszenia katalogów

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 01:29:15 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to niedziela, 5-go. Nieco po 23-ej.
  Nagle zza rogu Cyklista wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> dokładnie tu: http://www.pcmag.com/article2/0,1895,7822,00.asp

Cholera, w sumie możnaby to dwojako interpretować. Instalka nie ruszy
pod XP? Hmm. Instalka... A program wypakowany z ZIPa może ruszy... Ha.
Najlepiej jakby kto to mający XP zrobiwszy kopię zapasową to
wypróbował...

> Instalka też tam jest, ale chcą za ściągnięcie jakąś kasę.
> za to tu jest za friko: http://marmro.homeip.net/Description/coa2.zip.html

Brak połączenia z serwerem. Jak trzeba, podrzucę na
yousendit/rapidshare/whatever-you-want :-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Jabber :  marsjanin.tk@jabber.autocom.pl
  Bądźcie Państwo zdrowi! (C) Mariusz Karliński