Re: materiały dot. uprawnien i grup uzytkownikow

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 20:00:28 MET

In news:einijj$bla$1@inews.gazeta.pl , *tomasz sobkowiak* wrote:
> Witam!!!
> Mam do zreferowania temat "Zarzadzanie uprawnieniami i grupami uzytkonikow w
> Windows 2000". Z tym ze jakos nie moge znależć odpowidajac mi ilosci
> materialow, wszytsko co znajde to jakas klikologia, a ja potrzebuje dosc
> sporej dawki danych dot. bebechow systemu. Mam 2 ksiazki "Inside Windows
> 2000" w niej jest troche informacji o tym, ale jednak nie wszytsko, drugo to
> "Windows 2000 Vademecum Administratora", tam jest wiecej klikologi, ale
> troche pozytecznych dla mnie tresci tez. Macie moze jakies namiary na ciekawe
> [...]

Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale trochę wiedzy jest tu:
http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/default.mspx
konretnie tu:
http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_7/default.mspx
jeszcze konkretniej:
http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_7/roz_7_5.mspx
Sam oceń, czy to nie zbytnia 'klikologia'.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)