materiały dot. uprawnien i grup uzytkownikow

Autor: tomasz sobkowiak <sop3k_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 15:58:59 MET

Witam!!!

Mam do zreferowania temat "Zarzadzanie uprawnieniami i grupami uzytkonikow w
Windows 2000". Z tym ze jakos nie moge znależć odpowidajac mi ilosci
materialow, wszytsko co znajde to jakas klikologia, a ja potrzebuje dosc
sporej dawki danych dot. bebechow systemu. Mam 2 ksiazki "Inside Windows
2000" w niej jest troche informacji o tym, ale jednak nie wszytsko, drugo to
"Windows 2000 Vademecum Administratora", tam jest wiecej klikologi, ale
troche pozytecznych dla mnie tresci tez. Macie moze jakies namiary na ciekawe
strony opisujace bardziej wnetrze systemu niz "jak to zrobic"??