kopia zapasowa -- Win Xp nie chce ruszyć

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Nov 2006 - 14:25:08 MET

Witam,
Mam następujący problem. Na dysku (trzy partycje) ma partycję Win XP z
której uruchamia się system. Chcę przenieść system na inny dysk.
Zrobiłem najpierw kopię Acronis True Image (v. 9). Partycja została
pooprawnie odtworzona (jako aktywna, oznaczona jako c:). Niestety, po
system nie chce się ładować (dysk z pierwotnym XP odpinam). Rozruch
systemu kończy się komunikatem
"Veryfying DMI pool data" i komputer zatrzymuje się. Próbowałem także
kopiowania oryginalnej partycji na drugi dysk przy pomocy Norton Ghost,
z takim samym wynikiem.
  Na dysku partycji z odtworzonym Win są wszystkie pliki systemowe (jest
to wierna kopia pierwotnego Win XP).
Przy próbie uruchomienia nowej partycji przepinam kabel na IDE 1 master.
POdpowiedzcie coś, bo już jestem zmęczony ciągłymi próbami.
Na wszelki wypadek konfig. A. Barton +2500, Seagate 60 Gb, Seagate Gb,
512 Mb RAM, płyta epox 8RDA3+, Matrox 550
dzięki
kb