Re: nowy dysk pod stary chipset, czy beda klopoty?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 18:43:44 MET

Użytkownik "the_foe" <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisał w wiadomości
news:19c0d1uurvn68$.dmywfy3cg8an.dlg@40tude.net...
>> 25 dB
>
> ja licze w czasie pracy a ty jalowa.

Na biegu jałowym są od 1 do 4 dB cichsze od Maxtorów. A w działaniu to w
ogóle nie ma co ich porównywać, bo Maxtor osiąga wówczas nawet 38 dB. Miałem
Maxtora 200 GB i szybko się go pozbyłem, terkotał jak kosiarka. Teraz mam
Samsungi i w ogóle tych dysków nie słyszę.

> wlasnie, z opiniami jest tak ze na 10 dobrych jest 10 zlych i to kazdego
> dyskacza

To może moja opinia Ci się przyda. Od kilku lat użytkuję w firmie
kilkanaście Samsungów, pojemności od 80 GB do 200 GB. Zero problemów. W tym
czasie pochowałem dwie Barracudy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/