Re: Przenoszenie programów w inna lokalizację

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 05 Nov 2006 - 16:37:34 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to niedziela, 5-go. Nieco po 15-ej.
  Nagle zza rogu MB wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Czy jest jakiś względnie prosty sposób (prostszy niz odinstalowanie
> i ponowna instalacja w nowym miejscu) przeniesienia programów z
> c:\PrgramFiles\....itd do D:\ProgramFiles\..itd ? Jeśli są do tego
> jakieś programy to może coś freewarowego?

Kilka wątków wcześniej pisałem o COA2 - Change Of Address 2. Podobno
są z nim kłopoty pod Windows XP, ale pod 2000 ma psi obowiązek działać
prawidłowo.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!