Re: Konkurenci łącza siły ...!?

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.mail.gov.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 21:30:15 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:454cf35c$1@news.home.net.pl...

> Ja tam w ogóle uważam M$ za jedną wielką zagadkę...

:-)

Ad tematu - IMHO Novell z MS wejda w kooperacje zeby obnizyc
pozycje RedHata na rynku. To sie prawdopodobnie powiedzie i
na miejsce RH wskoczy SUSE (oczywiscie mam na mysli rynek
biznesowy), ktore jednak bedzie na gorszej pozycji niz bylby RH.
Nie chce przewidywac czy MS zrobi powtorke z drugiej polowy
lat 90, tj. rozepcha sie po rynku kosztem Novella ale nie zdziwilbym
sie jakby sie tak stalo. Ogolnie, uwazam ze Novell zyska, MS rowniez
(ale duzo wiecej) a straci srodowisko "linuksa biznesowego".