Re: SERVICES.EXE 100% CPU

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Nov 2006 - 16:56:55 MET

Użytkownik "sTav" <marmro9@o2.beztego.pl> napisał w wiadomości
news:eii38n$hc9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Avast wykrywa sporo tzw. "false positive". Jak ktoś się nie zna na rzeczy i
> nie potrafi zweryfikować alertów, to pokasuje sobie całkiem niewinne i
> użyteczne programy (szczególnie z gatunku "narzedziowe").

Jak dotąd jedyną fałszywką w mojej kilkuletniej karierze z AVASTem, było to:
http://www.grzegorz.net/pliki/karuzela.zip
(Po rozpakowaniu oczywiście)
Mimo wysokoczułej heurystyki.

Inna rzecz, że czasem niepotrzebnie pyskuje przy przepływie niektórych
maili/postów, aale tego bym nie nazwał fałszywką, raczej przesadną
ostrożnością (która parę razy ratowała mi tyłek).

Osobiście wolałbym wywalić fałszywkę, niż zostawić prawdziwego wirusa.

--
LH
http://www.satyr.pl/html/mp3/kaczuchy/269