Re: SERVICES.EXE 100% CPU

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 23:45:16 MET

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisał w wiadomości
news:q2pkk2dupq6lu7029ktd4c6l134et8m57i@4ax.com...

> ja zrobilem experyment i powywalalem wszystkie servisy jakie proces
> explorer pozwolil mi wywalic. lacznie z samym windows explorerem.
> zostalo ich bodaj 5 czy 6. service.exe jak ssal tak ssal.
> a. btw. komp jest nawet odlaczony od sieci i karta sieciowa jest
> odinstalowana. <rs>

No to jak już tak głęboko w to wszedłeś, to może przywróć po prostu rejestr
do stanu z dnia instalacji? Zawsze to szybsze niż stawianie nowego systemu.
O powrót do poprzedniego Punktu przywracania nawet nie pytam ;-).

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/