Re: Jak "skillować" nieposłuszny proces w XP?

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 23:12:12 MET

news:eicrvg$smt$1@polsl.pl...
> Mi to wygląda na coś w łańcuchu WinSock, czego nie da się
> usunąć przy niszczeniu procesu. W efekcie proces "wisi"
> w stowarzyszonej z nim procedurze DPC niszczącej proces.
>
> Uruchom LSPFix i zobacz, czy w porównaniu ze "zdrowym"
> systemem czegoś tam nie masz dodatkowo.

Cóż... Aż tak wiele nie wiem o os-ie, ale ściągnąłem to narzędzie, własnie mam
teraz problem z ff, odpaliłem lspfix-a i mam komunikat, że "no problems found".
Po stronie "keep" jest: mswsock.dll, winrnr.dll, vetredir.dll i rsvpsp.dll.
Przed zawieszką ff, przy nieuruchomionych programach stan był taki sam.
Oczywiście nadal nie mogę zamknąć ff... To cuda i dziwy jakieś...
Pozdrawiam
Raff