Re: Defragmentacja gdy komputer nieuzywany

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 11:08:52 MET

Oczywiście, że słusznie.
Ja używałem nortona kiedy moja wiedza komputerowa była bardzo nikła. Tak
więc kiedy znalazł jakiś problem to pozwalałem jemu go naprawić.

Poza tym nie widzę sensu na wydawanie pieniędzy na program który będę
musiał samodzielnie wspierać.

Teraz mam partycje NTFS i z zewnętrznych narzędzi używam tylko i wyłącznie
defragmentator PerfectDisk.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *