Re: Laptop - pomocy

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 09:48:34 MET

Robert Zawodny napisał(a):

> Witam.
>
> Zakupiłem laptopa i sprzedawca zainstalował mi win2k wersja demo.

A dostałeś płytkę czy tylko Ci zainstalował? Bo jeśli to drugie to masz
pirata

> Praktycznie nie widze potrzeby przechodzenia na winXP, chociaż na obydwa
> systemy mam licencje /zakładam że na win2k laptop będzie śmigał szybciej/.
> Ale teraz chciałem wykasować to demo z laptopa /jest to wersja english/ i
> zainstalować win2k PL.

No to kasuj. W czym problem? :)

> Problem jest taki że podobno win2k wersja demo nie zawiera sterowników do
> zarządzania ACPI /dziwne, bo to mi w sklepie powiedzieli/ i pojawia się
> niebieski ekran.

Bzdura. To w pełni funkcjonalna wersja systemu. Nie jest w niczym okrojona

> 2. W jaki sposób skasować windows i zainstalować wersje normalną?

Podczas instalacji systemu wybierasz szybkie formatowanie partycji, na
której jest obecnie wersja trial i sprawa załatwiona

> 3.Podobno w laptopach istnieją ukryte partycje i jak sobie z taką
> deinstalacja poradzić?

Ty nie masz żadnej ukrytej partycji tylko normalnie zainstalowany system
przez sprzedawcę. Ukryta partycja występuje w przypadku nabycia laptopa z
systemem od producenta, gdyż to on wszystko przygotowuje

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098