Re: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME po kopii Ghostem

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 13:36:18 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "|\/|arci|\|" <em.en@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości
>
> Na stacjonarnym komputerze zapewne, bo do notebooka dwóch dysków nie da
> się włożyć na raz. Skoro tak, to użyj lepszego narzędzia, na przykład
> BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com .

Tak. Kopiowanie na stacjonarnym. Użyłem Ghosta, bo firma ma na to
licencję i jak dotąd nie sprawiał problemów.

> A to jest *ten sam* notebook? Jeśli tak, to czy nie zapomniałeś o
> usunięciu podpisu dysku poleceniem fdisk /mbr spod DOS-a?
> (w BootIt ==> polecenie Clear sig w menu View MBR)

Tak, to ten sam notebook.
A co to zmieni? Kilka razy kopiowałem system i nie było to potrzebne.

> System goły czy z SP2? Konsola goła czy zintegrowana z SP2? Jeśli goła,
> to nie wolno nią naprawiać tak dużego dysku. Przeczytaj to:

Racja, w chwili gdy to pisałem zapomniałem o granicy 137 GB.
System z SP2, natomiast konsola bez SP2.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku