UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME po kopii Ghostem

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 11:17:39 MET

Zrobiłem kopię dysku Ghostem 2003. Był dysk 120 GB, jest 160 GB, oba
2.5", bo to do notebooka. Na nim dwie partycje FAT32 po kilkadziesiąt GB
i jedna niewielka (kilkadziesiąt MB) ukryta partycja serwisowa.

Kopiowanie przebiega bez problemów. Po zamontowaniu nowego dysku pojawia
się błąd UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME i nie ma możliwości uruchomienia
systemu (Windows XP Prof). Próbowałem postępować wg. zaleceń supportu MS
(<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;297185>), ale
z konsoli odzyskiwania systemu nie ma w ogóle dostępu do dysku twardego.
fixboot zgłasza błąd, natomiast chkdsk /r powoduje powstanie jednej
partycji zajmującej cały dysk i w efekcie komunikat o niemożliwości
załadowania NTLDR.

Jednocześnie ten sam dysk jest widoczny w innym komputerze z Windows XP,
są wszystkie partycje itd. (oczywiście do momentu kiedy chkdsk /r tworzy
jedną, dużą partycję).

Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem? Z góry dziękuję za sugestie.

--
|\/|arci|\|                      e|\/|.e|\| gazeta.pl
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku