Re: WinXP i Win98 - jak to zrobić?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 19:57:03 MET

Użytkownik "Bartek" <bartek1985WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:3fbf.00000122.454644d7@newsgate.onet.pl...
> Witam!
> Na kompie na artycji C mam WinXP, na logcznej zainstalowałem Win98. Po
> odpaleniu uruchamia się tylko Win98. Nie mogę instalować najpierw Win98,
> gdyż
> nie mam instalki WinXP. Kompa kupiłem z legalnym XP i od razu zrobiłem
> obraz
> partycji systemowej Ghostem. Tak więc dysponuję tylko obrazem XP oraz
> instalką
> Win98. W boot.ini próbowałem różnych sztuczek, ale bez rezultatu. Będę
> wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Dziękuję i pozdrawiam.

Ściągnij Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm , zapisz go
na c:\ i wykonaj spod DOS-a dwa polecenia:

bootpart 0 c:\Bootsect.dos "Moje Windows 98"
bootpart WINNT BOOT:C:

W w/w przykładzie założyłem, że obecnie uruchamia się jedynie Windows 98.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/