WinXP i Win98 - jak to zrobić?

Autor: Bartek <bartek1985WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 19:30:47 MET

Witam!
Na kompie na artycji C mam WinXP, na logcznej zainstalowałem Win98. Po
odpaleniu uruchamia się tylko Win98. Nie mogę instalować najpierw Win98, gdyż
nie mam instalki WinXP. Kompa kupiłem z legalnym XP i od razu zrobiłem obraz
partycji systemowej Ghostem. Tak więc dysponuję tylko obrazem XP oraz instalką
Win98. W boot.ini próbowałem różnych sztuczek, ale bez rezultatu. Będę
wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Dziękuję i pozdrawiam.
B.J.