Pozycje ikonek

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 08:17:44 MET

Witam,

System: Win2000 Prof SP4 plus wszystkie łatki z WU (z serwera WSUS).

Objaw: Windows oczywiście zawsze wie lepiej, gdzie powinny być ikonki.
Co kilka restartów zastaję dom publiczny w ikonkach, szereguję po swojemu,
jest OK, a potem znów Winda ustawia po swojemu :-(
Co więcej, jeśli np. mam na pulpicie plik tekstowy, zmieniam w nim coś,
to po zapisie oczywiście ma defaultową pozycję po lewej stronie.
"Rozmieść ikony/Autorozmieszczanie" oczywiście wyłączone, Active Desktop
nie używam.

Za czasów Win 3.11 pamiętam, iż można było wyłączyć zapisywanie pozycji
ikonek przy wyłączaniu systemu, a magiczną kombinacją klawiszy dało się
bieżący stan zapamiętać.

I teraz pytanko do znawców: da się coś takiego uczynić w 2K?

Aha, wiem, że "profesjonalni użytkownicy" nie używają ikonek
z desktopu, tylko pasków i innych docków, ale ja się przyzwyczaiłem :-)

--
Dominik (& kąpany)