Re: no cóz... neostrada :-(

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 18:36:21 MET

In news:ehvcuh$7v4$1@inews.gazeta.pl,
*poli * <300ton.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> Witajcie.
>
> Od pewnego czasu ,tzn od tygodnia po kikunastu minutach od połączenia
> wywala się neo. Modem chodzi ,pakiety wędrują ,ale niczego nie da się
> spingować 100% straty. Modem SpeedTouch Thomsona zamieniłem na Fast
> 800-840 Sagema co nic nie dało. Objawy takie same.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=EA541E8E-85A3-4D2F-A3A4-B329D03FC2FA
A tu masz opis zastosowania:
http://support.microsoft.com/KB/KB914440

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy