Re: Wyciek pamięci podczas kasowania wątku

Autor: Matuzalem <codemaster__at_op.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 12:28:02 MET DST

marfi napisał(a):

> Skąd ta pewność ??? Jestesteś autorem?
> Z własnego doświadczenia wiem, że MS zgłaszane problemy poprawia czasem
> dopiero po kilku latach kiedy człowiek nauczy się z nimi żyć ...

Bo niejeden już program wielowątkowy powstał. Był on
uruchamiany/analizowany/testowany na różnych wersjach Windows-a o
różnych konfiguracjach sprzętowych. Gdyby problem był "powszechny",
na pewno było by o tym głośno, tym bardziej, że wielowątkowość
to dość istotna sprawa. Nie twierdze, że jestem pewien w 100%, ale
na 99.9%.

Pozdrawiam