Re: Wyciek pamięci podczas kasowania wątku

Autor: User <NOSPAM_user_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 14:48:44 MET DST

Chodzi o to, że jeśli Twoją procedurę umieścisz
w pętli, np.

for( int i = 0; i < 10; i++ )
{
// ...
}

to po każdym jej przebiegu pamięć przyrasta o 4 KB,
pomimo, że każdy nowo tworzony wątek jest kasowany.
Jeśli teraz napiszesz taki serwer, który ma działać 24h/dobę
i dla każdego klienta tworzony jest wątek, który ma go obsłużyć,
to prędzej czy później pamięć się skończy.

Kompilowałem to pod różnymi kompilatorami
(Borland C++, Watcom C++) i zawsze jest to samo -
na kompie z XP HE działa dobrze, a pod Serverem 2003
użycie pamięci rośnie. To mi wygląda na jakiś problem
z systemem operacyjnym (tym bardziej, że mam 2 kompy
z XP Pro - na jednym działa dobrze, na drugim źle).