Re: Wyciek pamięci podczas kasowania wątku

Autor: Matuzalem <codemaster__at_op.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 14:18:24 MET DST

User napisał(a):
> Witam,
> skompilowałem i uruchomiłem Twój kod
> pod Windows Serverem 2003 (SP1 + wszystkie
> aktualizacje) i niestety to samo - przyrost pamięci o 4 KB.
>
> Pisałem, że testowałem program pod Windowsem 2000 Pro,
> XP HE, XP Pro, Server 2003, a nie pod 98.

Sorry racja nie wiem skąd mi te 98 przyszło na myśl... (na szybkiego
czytałem :P)
No chwilka... my się chyba nie rozumiemy. Piszesz, że: "przyrost
pamięci o 4 KB" to prawidłowo, bo tworzysz nowy wątek, więc
pamięć jest rezerwowana, a następnie wykorzystywana przez nowy
wątek. Czy, może masz na myśli, że wykorzystywanej pamięci jest
coraz więcej?

Jeszcze, jaki kompilator?