Re: Przywrocenie ustawien karty graficznej

Autor: Bastion <paradygmat_at_bez_maila.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 00:20:16 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eychd3nvtd2s.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Dokładnie tak. Uruchom komputer w trybie awaryjnym - w rozdzielczości VGA
> i (w tym przypadku) z pominięciem jakichkolwiek ustawień sterownika karty.

Witam
Dzieki za pomoc, zrobilem tak:
- tryb awaryjny
- menager urzadzen -> wylaczenie karty graficzenej
- reset kompa
- normalny tryb pracy
- menager urzadzen -> wlaczenie karty graficznej
- reset
- ustawienie karty na 1024x768
- reset
- .... SUKCES:)

Moze mozna zrobic to prosciej, ale zadzialalo:)

Pozdrawiam