Re: Jak wylaczyc z pasku zadan alerty zabezpieczen

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 12:36:20 MET DST

** Radosław Sokół wrote:

> Tak. Niski. Ta sygnalizacja ostrzega, że coś jest nie tak.
> Aby się jej pozbyć należy usunąć problem, a nie usuwać
> sygnalizację. Bo przecież nie byłoby jej, gdyby działał
> choćby systemowy firewall i gdyby aktualizacje "chodziły".

Z wielu powodów można nie chcieć mieć automatycznych aktualizacji, MS
na siłę wciska sporo gówna z tymi aktualizacjami, więc ja się nie
dziwie jak ktoś to wyłączy i aktualizuje ręcznie. Firewall wbudowany
jest do dupy szczerze mówiąc, poza tym jeżeli ktoś jest za własnym NAT
i sensownie skonfiguruje komputer (wyłączy zbędne usługi) to generalnie
ten firewall mu na grzyba. AV, no cóż ja np. AV nie używam.

Więc te świecidełka, świecące "BEZPIECZNIE, BEZPIECZNIE" to jest typowe
podejście MS do bezpieczeństwa, "walnijmy na to etykietkę bezpieczne i
cztery zielone lampki".

Wytłumacz mi na co mi np. pod VMWare (tak mam tu Windows) firewall,
czy antywirus? A samo Centrum Bezpieczeństwa zajmuje mi jedynie zasoby,
to je wyłączyłem.

No jasne. Pewnie, pewnie... :)