Re: Limit znaków w nazwie pliku

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 15:02:08 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Kajetan*, która zaskrzeczała:

> Chodzi o nazwe bezwzgledna, tj. wliczaja wszystkie znaki sciezki dostepu.

Dziękuję za obie odpowiedzi. Faktycznie, liczone są wszystkie znaki
ścieżki z wyjątkiem pierwszych trzech (x:\). Żeby przenosić do niższych
katalogów trzeba skracać nazwę albo tych katalogów albo pliku.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8