[batch files] Wyszukiwanie wyrazu w pliku tekstowym

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 13:44:08 MET DST

Witam,

Mam za zadanie napisać plik wsadowy znajdujący pozycje wyrazu (możliwość
wielu wystąpień) w pliku tekstowym. Próbowałem zarówno poprzez FOR /F
jak i FINDSTR, ale jestem w stanie jedynie uzyskać tylko numer linii, w
której znajduje się wyraz bez informacji o kolumnie. Jest jakiś inny
sposób dający pełną informację o pozycji wyrazu?

Jest to zadanie z jednego z przedmiotów na I roku studiów, ale zaczynam
wątpić czy jest wykonalne przy użyciu jedynie komend wbudowanych w
Windows XP.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211