Re: .NET Framework 1.1 i .NET Framework SDK 2.0

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:19:28 MET DST

Dnia 2006-10-13, *ZikO* napisał(a):

> "Tomasz Onyszko" <T.onyszko_nomielonka_@w2k.pl> wrote in message
> Niestety, ale nic z tego nie rozumiem. Tu nie chodzi, czy mi sie chce
> szukac, czy nie ... nie jestem pewien, a nie chcialbym czegos zrabac w
> systemie.

Dostałeś link do paczki, którą powinieneś zainstalować aby mógł zadziałać
program wymagający .NET Framework. SDK zainstalowane razem z VS2005 to
(jak sama nazwa wskazuje - Software Development Kit) pakiet dla
developerów, programistów pomagający / umożliwiający programowanie na
platformie .NET.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]