Re: Brak pamięci lub zasobów systemowych. Zamknij działające programy i spróbuj ponownie.

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:01:17 MET DST

W artykule news:ego3dp$4hl$1@news.onet.pl,
niejaki(a): Zami z adresu <zami2@o2.pl> napisał(a):

> Zobacz jaki masz rozmiar pliku stonicowania.

Dzięki za poradę ale nie pomogło.
Jednak dziś podłubałem trochę w ustawieniach Outlooka i doszedłem dlaczego
nie można było dodawać załączników.
Narzędzia -> Opcje -> Format poczty -> ramka Format wiadomości
Wybrane było (nie wiedzieć czemu) Tekst sformatowany.
Po zmianie na HTML lub Zwykły tekst możliwość dodawania załączników
powróciła.
Może moja porada komuś w przyszłości pomoże.

Pozdrawiam
Kris