Re: Jak ponownie zainstalowac WinXPMC?

Autor: pydzik <pydzik_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Oct 2006 - 01:15:05 MET DST

> Przypuszczam że jest utworzona specjalna partycja na której jest obraz
> systemu...

Owszem byla partycja "Recovery", jej zawartość zachowałem (4 pliki wsumie ok
250kB) nic więcej nie było.
 Pozostale pliki były na C: w ukrytych folderach (drivery, dodatki hp i inne
ale jak pisalem wiekszość bez plików .exe)

> Jeśli sformatowałeś, ale nie dokonywałeś ponownego partycjonowania dysku,
> to nie powinno być problemu z przywróceniem systemu... o ile tak jak
> myślę,
> jest na dysku

Właśnie cały problem w tym że partycjonowałem dysk bo niechciałem mieć
systemu na 200GB partucji.

Jak moge wykożystać to co skopiowałem do zainstalowania systemu? Pliki te
przypominaja mi zawartość instalacyjnego CD XP.
Folder "CMPNENTS" w którym są kolejne "MEDIACTR" "NETFX" "TABLETPC".
(podobnie jest na płycie instalacyjnej XP)
Jest jeszcze oddzielny folder "cmdcons"

Pozdrawiam