Re: Jak ponownie zainstalowac WinXPMC?

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 23:44:41 MET DST

Dnia Mon, 9 Oct 2006 22:03:50 +0100, pydzik napisał(a):

> Jestem obecnie w UK, tydzień temu zakupiłem tutaj komputer HP z WinXP Media
> Center (licencja naklejona na obudowie). Niestety nie dano mi do niego
> żadnych CD z systemem i driverami (takie w tym kraju zwyczaje).

Przypuszczam że jest utworzona specjalna partycja na której jest obraz
systemu...

>Na stronie
> HP także nic do pobrania niema. Wszystkie instalki które byly na dysku
> skopiowalem na CD, ale do większości brak plików "setup.exe" więc nic nie
> moge z tym zrobić i niewiem jak z tego co kolwiek zainstalować a chodzi mi
> głównie o ponowne zainstalowanie WinXPMC.

Jakie instalki ?

> W tej chwili mam sformatowany
> dysk. Jak odpalić instalację.

Przejrzyj dobrze manual, być może jest jakaś kombinacja klawiszy ktora
podczas startu systemu uaktywni start z partycji z obarzem...

> Czy mogę dostać od microsoftu CD z systemem
> mająć nr licencji i rachunek z zakupu sprzętu?

Nie sądzę, ale nie wiem jak to wygląda w tej konkretnej sytuacji...
najprawdopodobniej system w wersji OEM dostałeś, tyle że jak wspomniałem,
jako obraz na specjalnie wydzielonej partycji... Płyty z obrazem wypalić
musisz sobie sam..

> Dodam że dzwoniąc do HP
> powiedziano mi że jeżeli sformatowalem dysk utracilem gwarancję na soft.

Jeśli sformatowałeś, ale nie dokonywałeś ponownego partycjonowania dysku,
to nie powinno być problemu z przywróceniem systemu... o ile tak jak myślę,
jest na dysku

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)