Scandisk WIN XP

Autor: Endrju <vafello_at_polbox.com>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 17:53:11 MET DST

Zaczalem watek na jednej z grup dyskusyjnych ale nie moge go odnalezc bo
niestety cala konfiguracja grup zostala na moim kompie. Pamietam ze na
pewno staral mi sie pomoc Pan Piotr Palusinski. Chodzilo mi o
powtarzajacy sie scandisk na poczatku startu komputera i pozniej reset
itd. oraz o komunikat jaki mi sie pojawil w zwiazku ze sterwonikiem RAID.
Zgodnie z porada uruchomilem narzedzie do sprawdzenia napedu (SeaTool
jesli dobrze pamietam - mam dysk Seagate 80GB na SATA) i programik
znalazl mi bad sectory na partycji C (NTFS)ktorych nie mogl naprawic.
Mam w zwiazku z tym pytanie: czy to oznacza ze dysk jest skazany na
strate i moge juz sobie kupic nowy? I jeszcze jedno: czy bede mial
dostep do danych na pozostalych dwoch partycjach? na szczescie na C:
trzymam tylko instalki i mam nadzieje ze w tym przypadku to mi ocalilo
skore? Bedw wdzieczny za kazda podpowiedz