Re: Spyware

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 18:14:03 MET DST

In news:vdkd4iy1t5yw$.jt3chc1c4bib$.dlg@40tude.net,
Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> typed:

> Sorry, the page you were trying to access could not be found. :)

Link jest poprawyny, więc w czym problem ? ;-)

> Już Ci kiedyś Piotrze pisałem byś sprawdzał linki przed wklejeniem.
> Copy&Paste nie zawsze się sprawdza ;)
>
> http://www.snapfiles.com/get/startpageguard.html

Markus, marudzisz i to w biały dzień ;-)
Jest tam kilka możliwości odszukania tego co napisalem, wystarczy wpisać w
okienko Search lub Find : *Startpage Guard*, a dostaniesz to co chcesz :-P.
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=Startpage+Guard&action=s&search=Find+it
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?action=s&st=Startpage+Guard&search.x=11&search.y=11

> Poza tym Startpage Guard jak sama nazwa wskazuje nie jest programem
> antyspyware. Służy tylko do ochrony strony startowej przeglądarki przed
> jej zmianą

To na wyrost, od przybytku glowa nie boli ;-)

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy