Re: W'XP HE + aplikacja DOS + drukarka USB

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 10:03:26 MET DST

W wiadomości: i45wzmwa0t0x.dlg@stankiewicz.net.pl,
Marcin Stankiewicz <e-mail@w.sigu.invalid> napisał(a):

> Piszesz o "drukarkach za 400 PLN" czy ogólnie o drukarkach GDI ?
>
> Bo jeśli to drugie to jesteś w grubym błędzie ;]

Witam!

Piszę o drukarkach laserowych b&w. Więc wydaje mi się, że w zasadzie takie
drukarki są tylko do zastosowań biurowych. Nie zależnie czy GDI, czy inny
sposób przesyłania wydruku.

Kupując drukarkę starałbym się mieć wybór między GDI lub jakiś językiem
opisu stron. Przy GDI mogą być kłopoty i jestem całkowicie zależny od
producenta w kwestii sterownika. Nie mogą próbować w przypadku kłopotów użyć
innego sterownika.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski