Re: siec :/

Autor: Koliber <seller855_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 17:11:14 MET DST

> OK, masz zwykłą sieć lokalną. Router robi za bramkę na styku Internet
> (WAN) <==> sieć lokalna (LAN). W takim wypadku żadnych portów nie trzeba
> na routerze otwierać, bo firewall wbudowany w router służy jedynie do
> kontroli ruchu przychodzącego i wychodzącego w kierunku WAN. Więcej -
> otwierając te porty narażasz się na atak intruza z zewnątrz.
> Aha, router powinien mieć włączony NAT.
> Na wszelki wypadek po prostu zepnij ze sobą dwa dowolne kompy bezpośrednio
> kabelkiem i tak testuj, bez routera.

Kurcze.. cos czuje ze tego problemu nie da sie rozwiazac .. no ale nic ...
bede musiał jakos przezyc ;)...

BTW NAT wlaczony, a zeby spiac ze soba dwa kompy to trzeba miec inaczej
skrosowana czy zakonczona skretke .. ktorej oczywiscie nie mam, wiec ta
opcja odpada.

Ps. Wielkie dzieki za chec pomocy .. <peace> masz u mnie piwo ;-)