Re: siec :/

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 21:55:10 MET DST

Użytkownik "Koliber" <seller855@wp.pl> napisał w wiadomości
news:efvqno$9qi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hm..w sumie nic specjalnego ... To zaczne od routera, do ktorego jest
> podlaczony przed telefoniczny czyli internet. Do routera podpiete sa 3
> komputery zwykłą skretka komputerowa. hm.. no i to by wygladalo na
> wszystko

OK, masz zwykłą sieć lokalną. Router robi za bramkę na styku Internet (WAN)
<==> sieć lokalna (LAN). W takim wypadku żadnych portów nie trzeba na
routerze otwierać, bo firewall wbudowany w router służy jedynie do kontroli
ruchu przychodzącego i wychodzącego w kierunku WAN. Więcej - otwierając te
porty narażasz się na atak intruza z zewnątrz.
Aha, router powinien mieć włączony NAT.
Na wszelki wypadek po prostu zepnij ze sobą dwa dowolne kompy bezpośrednio
kabelkiem i tak testuj, bez routera.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/