Re: przestalo rozwijac sie Menu Start

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 22:28:25 MET DST

In news:97f189ffvxlo$.dlg@monster.pl , *CookieMonster* wrote:
> witam,
> spotkal mnie dzisiaj dziwny problem. przestalo rozwijac sie Menu Start,
> a konkretnie poszczegolne menu programow.
[...]
> czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem?

Nie spotkałem się, ale chyba umiałbym tak popsuć :)
prawoklik na przycisk Start, Właściwości, zakładka Menu Start,
zaznaczone Menu start, na jego poziomie 'Dostosuj', zakładka
Zaawansowane, zaptaszone 'Otwieraj podmenu po zatrzymaniu...'

A jak nie to, albo masz menu klasyczne, to i tak się porozglądaj
w tej okolicy.

Mogłaby jeszcze zniknąć zawartość D&S\user\menu start\programy
ale wtedy efekt byłby inny - rowijałoby się z napisem 'puste'.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)