Drukowanie w Windows XP - Historia bądź logi z tego co zostało wydrukowane.

Autor: [ Sajgon ] <_at_>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 23:58:19 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.

Używam Windowsa XP Prof.

Prosiłbym o podpowiedz gdzie w tym windowsie znajde jakieś logi badz
historie drukowanych dokumentów? Chodzi mi chociaż o nazwy drukowanych
dokumentów i ścieżki z której dany dokument był wydrukowany ?

Interesuje mnie coś w podobie standartowej historii Windowsa na temat
ostatnio odwiedzanych stron www lub ostatnio otwartych dokumentów.

Czy istnieje coś takiego? Nie pytam się o program który robił by taki wykaz
ale o (być może) isteniejącą usługe w WinXP.

Używam drukarki HP DeskJet 930C.

--
Pozdrawiam
Tomasz Wnukowski