Re: Podmiana tekstu w pliku, czy batch wystarczy?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 22:21:01 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to wtorek, 26-go. Nieco po 21-ej.
  Nagle zza rogu goomish wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Jakbyś nie znalazł rozwiązania wykorzystującego OOTBizmy Windowsa
> :) spróbuj munge.exe

No fakt, mój błąd - skoro zaryzykowałem na tej grupie, mogłem się
spodziewać, że nikt nie będzie patrzył, czy sposób zadziała na 9x.
;-) Mam potrzebę, żeby działało i pod 2000 i pod 98/ME. Ale nic to.
Sposób podany przez JoteR działa znakomicie.

> Narządko proste jak budowa cepa :) a robi dokładnie to czego Ci
> potrzega - podmienia jeden ciąg znaków innym (wcześniej
> przygotowanym,

Jeśli bez regexpa, to nie to - zmienna (klucz?) ma podstawioną
wartość, miewa ją różną. Ale - j/w, nie było tematu. Dzięki za
odpowiedź, może się kiedyś programik przyda.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D