Czarny ekran przy zmianie rozdzielczości

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 08:48:36 MET DST

Witam.
Nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na google, ale prawdę mówiąc nie
bardzo wiedziałem jak sformułować dobre zapytanie...

Do rzeczy. Czasami po wyjściu z programu (gry) i zmianie rozdzielczości
z mniejszej na ustawioną w Windows, zamiast pulpitu pojawia się czarny
ekran a jednyną widoczną rzeczą jest wskaźnik myszki. Sam system działa,
mogę próbować klikać w różne miejsca, coś się odpala itd. Tyle, że
trochę mało widać :).

Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Istnieje jakieś
rozwiązanie? Jakieś pomysły?

System: Windows XP SP2
Karta: Winfast na 7800 GT
Sterowniki: najnowsze (91.47 o ile mnie pamięć nie myli)
Monitor LCD

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

t.