Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 20:33:48 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:efeeoe$a49$1@opal.icpnet.pl...
> Piotr Krzyżański log:
> [...]
> [...]
>
> Jest, jeżeli się wie kto je zadaje!
> Użyję w sprawie jw. tutaj sformułowania: "gołym okiem" to widać albo nie
> widać.
> W praktyce szuka się przyczyn awarii zaczynając od czego się chce i jak kto
> potrafi.
> Założ.: Usługa: przeglądarka komputera włączona + uruchomiona, a otoczenia
> sieciowego nie ma nadal ... no i co dalej możemy zrobić ...?

E, tam - ja nie mam czasu na studenckie rozważania - latet
nie odpowiedział co u niego z tą usługą, więc dyskusja jest
zbędna. Najczęściej nic nie jest popsute - tylko ogniomurek
źle skonfigurowany...

> Ano możemy studiować sposób i zakres działania Microsoft Networks ...!;-)

Chętnie chętnie - naprawdę nie wiem jak to działa, i po co w XP.
Tzn czytałem, że to jest potrzebne do lokalizowania kontrolera
domeny i współpracuje z Netlogon, który implementuje wywołanie procedury
DsGetDcName API lokalizatora - tylko nie wiem, czy to jest prawda...

> To co zaproponowałem jest IMO najprostsze i najbardziej odpowiednie, tym
> bardziej, że internet działa i reszta PC-tów też.

Z wyłączoną przeglądarką i Microsoft Networks, jak to nazywasz
- też Internet będzie działał.

Piciu