Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 20:09:26 MET DST

Piotr Krzyżański log:
[...]
> Nie, pytanie nie jest lamerskie skoro to Microsoft Networks nie
> działa. Gdyby tak wiedzieć jak to działa i po co, to mogłoby
> latetowi wiele pomóc.
[...]

Jest, jeżeli się wie kto je zadaje!
Użyję w sprawie jw. tutaj sformułowania: "gołym okiem" to widać albo nie
widać.
W praktyce szuka się przyczyn awarii zaczynając od czego się chce i jak kto
potrafi.
Założ.: Usługa: przeglądarka komputera włączona + uruchomiona, a otoczenia
sieciowego nie ma nadal ... no i co dalej możemy zrobić ...?
Ano możemy studiować sposób i zakres działania Microsoft Networks ...!;-)
To co zaproponowałem jest IMO najprostsze i najbardziej odpowiednie, tym
bardziej, że internet działa i reszta PC-tów też.

--
Over&over&over&over again!