Problem w2k3 terminale i logowanie z win98

Autor: Ostrowski Jarosław <pigobocian_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 08:39:07 MET DST

Witam.
Mam w sieci lokalnej okolo 20 komputerów. Większoœć to win98 jest kilka XP.
Jest również w2k3 który udostępnia również internet (DSL).

Problemjest taki:
Nie mogę się zalogować do serwera terminali podajšc adres lokalny serwera
(192.168.0.1) ze stacji win98,
ale mogę się do niego zalogować podjšc adres publiczny (83.xx.xx.xx)

Tak samo nie zaloguję się jeżeli podam nazwę serwera w postaci \\SERVER czy
poprostu SERVER.

Była wczeœniej Neostrada jako Ÿródło internetu teraz jest DSL i jest tak
samo.

Natomiast na XP jest bez znaczenia jaki adres podam.

Co i gdzie trzeba zmienić i zrobić.

Dzięki.