Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 08:30:28 MET DST

Piotr Krzyżański log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> A co w takim razie?

Jak będę się zajmował "wróżeniem" to na pewno Ci/<latet>owi to
powiem-napiszę!
P.S.
Częstokrotnie miałem/mam przypadki w LAN, że uszkodzony (ogólnie z siakiś
powodów) klient Microsoft Networks był/jest powodem tego co opisał <latet>.
A nie 'przeglądarka komputera' na kłopotliwym PC ... no i napisałem o
sytuacji na moich komputerach. AFAIK np. w Win98SE nie ma takiej usługi, a
objawy występowały jak opisano. Zatem ...?
BTW mam również wyłączoną usługę Klient DNS i też wszystko działa (XP Prof).