antywirus,adware,firewall... jaka alternatywa dla PANDY ?

Autor: JARO <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 22:28:23 MET DST

Witam!
Dzis juz nie wytrzymalem z Panda Platinium 2006 ... Nie dosc ze komp chodzil
niesamowicie woolno pod skrzydlami Pandy (a naprawe dobry mam zestaw) to
jeszcze inne mniejsze i wieksze problemy wystepowaly. Dla wnikliwych, mam
legalna wersje tego softu z licencja i nawet telefony z pytaniami co do
konfiguracji, zadane w centum obslugi - duzo nie pomogly ..
Na drugim podobnej konfiguracji kompie (P4 3GHz HT 1,5 RIMM) mam od kilku
miesiecy zainstalowanego tylko NOD'a32 i naprawde bez zadnych problemow!NIe
zauwazylem ociazenia systemu! Tym bardziej ze komp chodzi 24h/dobe.
Zastanawiam sie nad instalacja go , tylko co do firewalla- jaki malo
obciazajacy system wybrac najlepiej? W sumie nie mam az tak waznych danych
na tym kompie ale lepiej dmuchac na zimne ...

pozdr JARO