XPProf sie nie zamyka

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 20:25:30 MET DST

Witam,
Mam problem z WinXP - otóż ta cholera sie nie zamyka.
Ale od początku:
komputer to laptop: Toshiba Tecra A7-111 (T2400-1.83GHz; 1.5GB ramu,
itd) w każdym razie bez problemów sprzętowych (sprawdziłem).
system: XPProf ze wszystkimi aktualizacjami.

Problem polega na tym że system po dłuższej pracy się po prostu nie
zamyka. Zwisa na ekranie "Zamykanie systemu Windows" i tak może sterczeć
nawet 2h (więcej nie czekałem). Jeśli to będzie pomocne: system podczas
zamykania wyłacza dysk i to jeszcze słychać (nie ważne czy sie potem
wyłączy zasilanie czy nie).
Natomiast zdarza się także że wyłącza się prawidłowo (np jak go wyłącze
10 minut po starcie).

Przeglądałem archiwum, poczytałem tu i tam i niestety nic nie pomogło.
Instalowałem system od nowa kilka razy, po instalacji każdego niepewnego
softu próbowałem troche popracować i sprawdzałem czy zwiśnie czy nie. No
i wszystko było ok ;/
Za czyjąś radą zainstalowałem UPHClean, ale to też nie pomogło.

W sumie jedyne co mam w dzienniku zdarzeń, oprocz informacji że usługa
wystartowała itp, to taki wpis - powtarzający się zawsze gdy system
raczy się nie zamknąć:
Typ zdarzenia: Informacje
Źródło zdarzenia: UPHClean
Kategoria zdarzenia: Brak