Jak trudny jest MCSA, wasze opinie?

Autor: Karol <sierwieczy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 12:58:05 MET DST

Powitać!

Moze na zla grupe pisze , jesli tak to przepraszam...

Mam takie pytanie bardziej konkretnie osobiste ze tak powiem... Jak
oceniacie (do tych ktorzy robia albo zrobili MCSA z win2003), ile czasu
trzeba czlowiekowi na zdanie tych 4 egzaminow (no i aby wiedza pozostala w
glowie, a nie dla papierku), ktory siedzi juz wiele lat przy kompie ,
glownie zwiazany byl z Windows XP ale ze strony typowo userowskiej i
rozwiazywania problemow softwareowo-technicznych... Z siecia wspolnego tyle
co troche techniki sieciowej + umiejetnosci linuxowe (takze moja
administracja glownie opiera sie obecnie na linuxowych systemach)...
Poprostu chce zaczac cos w strone administracji od Microsoftu...

Na ile MCSA jest trudne do opanowywania we wlasnym zakresie - TrainingKity +
testy itp. itd. (ale bez kursow) ? Jest sens bez kursu sie pakowac ? Kwestia
czasu tez mnie interesuje (mam w miare chlonny leb)... bo mnie tutaj strasza
ze bity rok nauczania sie w domu mi zejdzie napewno... to prawda ? Jak to
widzicie ?

Z gory dziekuje.