Re: Tylko tapeta na pulpicie a explorer padł

Autor: Groszek <sebgr_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 23:02:55 MET DST

Straszny Dzygit napisał(a):

> do mnie trafily 2 takie komputery i niestety nie znalazlem rozwiazania.
> musi to byc jakis robal ale nie znam szczepionki.
> ale dzieki temu ze mozna recznie procesy odpalac udalo mi sie zrobic backup
> i nowa instaalcja nie kosztowala tak duzo nerwow.

Po raz pierwszy zrobiłem reinstalkę z poziomu Windowsa (Alt+Ctrl+Del >
Nowe zadanie > setup.exe i nawet się coś tam udało. Postanowiłem
poeksperymentować, ale trochę niewygodnie jest grzebać bez Explorera
(nie IE). Komp wstał, pojawił się pulpit ze znaną mi już tapetką, ikonki
na pulpicie, pasek start no normalnie jakby nigdy nic... Chciałem
zmienić rozdzielczość bo mam mniejszy monitor i... zniknęła tapeta
pulpitu!!! Jedyna rzecz która dotąd była niepokonana padła. Coś się
stało i system nie potrafi teraz otworzyć tego formatu pliku jpg.
Standardowe tapety windowsowe wchodzą normalnie... Zobaczymy co będzie
dalej. Pościągam z netu trochę softu bo wolę swojego sprzętu na pastwę
tego czegoś nie wystawiać...

Groszek