Automatyczne dodawanie liter dla nowych dysków

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 13:39:20 MET DST

Witam,

Męczy mnie od dłuższego czasu problem automatycznego przypisywania liter
dla dysków innych, niż systemowy.
Bardzo często podłączam różne (czasem nawet i 5-6 dysków) dyski
jednocześnie i system mi psuje mapowania liter.
Wiem, że można to wyłączyć (automatyczne przypisywanie liter dla
partycji) - tylko jak?
Kiedyś (jakieś 1-2 lata temu udało mi się to zrobić, ale po reinstalacji
systemu znowu problem powrócił).

System: Windows XP SP2

Jacek

--